Gyémánt díjat kapott a kampány, amit a Médiacentrum Debrecen is segített

Gyémánt díjat kapott a kampány, amit a Médiacentrum Debrecen is segített

Vállalatok, cégek, iskolák, és bevásárlóközpontok mellett a Médiacentrum Debrecen is hozzájárult ahhoz, hogy a Magyar Marketing Szövetség gyémánt díját elnyerje a cívisváros. Az EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ koordinálásával ugyanis újszerűen, kreatívan és hatékonyan tájékoztatták a megyeszékhely lakóit a belvárosi egyirányúsításról. Erről tartottak ma tájékoztatót a közreműködő szervezetek.

A Magyar Marketing Szövetség gyémánt díjjal jutalmazta Debrecent a Smart City Waze kampányért. A díjat a belvárosi forgalomátszervezéssel kapcsolatos marketing kampányért kapta a város.

A mai sajtótájékoztatón elhangzott, a siker széleskörű összefogás eredménye. A kezdeményezést – melynek ötletgazdája Balázs Ákos, a Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért Egyesület elnöke volt – többek között az EDC Debrecen Smart City csapata, a Debreceni Tankerületi Központ, a Csokonai Vitéz Mihály Gimnázium, a Fazekas Mihály Gimnázium, a Medgyessy Ferenc Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, a Fórum Debrecen, a Tesco, a MediaMarkt, a CTS Informatika és a Magyar Telekom segítette. A kampány sikeréhez a Médiacentrum Debrecen is hozzájárult kisfilmjeivel.


Az Új Főnix Terv közlekedési koncepciójában az önkormányzat 53 csomópont átalakítását vállalta annak érdekében, hogy a jelentősen megnőtt autós forgalom mellett élhető maradjon Debrecen. A koncepció egyik leghangsúlyosabb eleme a belvárosi egyirányúsítás volt. 2017 őszén a Széchenyi – Kossuth, valamint a Szent Anna – Miklós utcák egyirányúvá váltak.

Az új forgalmi rendre való átállás megkönnyítése érdekében Debrecen csatlakozott a Waze Connected Citizens Programjához 2017 márciusában. Az együttműködés lehetőséget biztosított arra, hogy egy valós idejű, közösségi alapú navigációs alkalmazás segítse az eligazodást a Debrecenben közlekedők számára.

A város ismeretterjesztő kampányt indított, amelyben több helyszínen – a Fórum Bevásárlóközpontban és a Kishegyesi úti Tescóban – csaknem egy hónapon keresztül középiskolás diákok segítették a Waze alkalmazás megismertetését az érdeklődőkkel. A kampány sikeréért az egész város együtt dolgozott a helyi vállalatokkal és partnerekkel közösen. A cél az volt, hogy minden kommunikációs csatornán eljusson a hír a lakossághoz.

Elnökség

Petzke Ferenc
Petzke Ferenc alelnök
Frauenhoffer Márta
Frauenhoffer Márta elnökségi tag
Seres Péter
Seres Péter elnökségi tag
Fischer Gábor
Fischer Gábor elnökségi tag
Szabó József
Szabó József elnökségi tag
Varga András
Varga András elnökségi tag

Facebook

Támogatás

A Működési költségek finanszírozása szakmai program megvalósítását 2022. évben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

A Működési költségek finanszírozása szakmai program megvalósítását 2021. évben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.

A Kortárs filmek vetítése szakmai program megvalósítását 2021. évben a Magyar Művészeti Akadémia támogatta.